۴ بازديد

زمان جدی گرفتن است

مردی که در استودیوی ضبط روی آهنگ‌های موسیقی کار می‌کند وقتی نقاط قوت موسیقی خود را کشف کردید و به USN خود رسیدید، وقت آن است که از این دارایی‌ها به نفع خود استفاده کنید. جریان های درآمدی متعدد مهم ترین عامل کسب درآمد پایدار است. مفهوم توسعه جریان های درآمدی چندگانه چیز جدیدی نیست. این یک روش آزمایش شده و واقعی است که به نفع بسیاری از نوازندگان حرفه ای بوده است!

آیا شما یک نوازنده ساکس هستید؟ کارهای لازم را برای نواختن باریتون، تنور، آلتو و سوپرانو انجام دهید! برای عبور از خط از سرگرمی به نوازنده حرفه ای چوب، باید فلوت و کلارینت را نیز بلد باشید.

شاید شما یک تهیه کننده باشید. یاد بگیرید که چگونه مهندسی، میکس و مسترینگ را به درستی انجام دهید. هر کاری که انجام دهید، تا زمانی که از راه های مختلف به طور مداوم درآمد کسب کنید، یک موسیقی دان حرفه ای موفق خواهید بود.

قبل از اینکه به صورت حرفه ای شروع به نواختن کنید، ژانرهای مختلف را امتحان کنید. به این ترتیب متوجه خواهید شد که از چه سبک هایی لذت می برید و در نواختن راحت تر هستید. از مشترکات این ژانرها یادداشت برداری کنید. انجام این کار یادگیری این ژانرها را آسان تر می کند. به عنوان مثال: آیا تا به حال متوجه شده اید که چگونه هارمونی جاز در گوکل و راک به کار می رود؟

https://saziha.ir/

اکنون آن را با دقت بالا ببرید

در حالی که بسیار مهم است که تا حد امکان همه کاره باشید، غیرممکن است که همه چیز برای همه باشد! همانطور که جان پاول در یک جلسه ضبط فیلم فردیناند به من گفت: "جک همه کارها، استاد برخی". می‌توانید در قسمت پنجم پادکست The Career Musician به صحبت‌های جان درباره این موضوع گوش دهید. اینجوری بهش فکر کن...شما می تونید خیلی کارها رو انجام بدید و در چند مورد واقعا خوب باشید، اما نه همه چیز. با انجام این کار، USN خود را کشف خواهید کرد و می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید.

در تجربه من، تنها زمانی که سعی می کنم برای همه مردم همه چیز باشم، نتیجه معکوس دارد. جایگاه عمومی خود را پیدا کنید، سپس در آن متنوع شوید! 100% به آن تکیه کنید و کار خود را انجام دهید! اینگونه است که کسب و کار تکراری ایجاد یک شغل پایدار را به دست خواهید آورد!
آموزش رایگان موسیقی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در ناجی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.