۲ بازديد

اگرچه روش‌های مختلفی برای اندازه‌گیری بزرگ‌ترین خطوط هوایی جهان وجود دارد، یکی از رایج‌ترین معیارها، میزان درآمد مسافر-کیلومتر (RPKs) است. با ضرب تعداد مسافران درآمد سالانه در کل مسافت طی شده محاسبه می شود. با استفاده از این معیار، خطوط هوایی زیر در حال حاضر برتر هستند:

صنعت هوانوردی - امریکن ایرلاینز

شرکت امریکن ایرلاینز که به عنوان بزرگ ترین شرکت هواپیمایی جهان شناخته می شود، نه تنها از نظر درآمد، بلکه از نظر اندازه ناوگان و کل مسافران حمل شده، از سال ۱۹۳۶ خدمات مسافری ارائه می دهد. این شرکت در فورت وورث، تگزاس مستقر است و عضو اتحادیه خطوط هوایی Oneworld است.

آمریکن ایرلاینز با ناوگانی نزدیک به ۱۰۰۰ هواپیما فعالیت می کند، تقریبا به ۱۰۰ مقصد بین المللی پرواز می کند و بیش از ۲۰۰ میلیون مسافر سالانه را جابه جا می کند. بزرگ ترین مرکز آن فرودگاه بین المللی دالاس / فورت ورث است.

بخش هوانوردی - هواپیمایی دلتا

در صنعت هوانوردی، دلتا ایر لاین یک شرکت هواپیمایی قدیمی است که خدمات مسافری را از سال 1929 ارائه می‌کند. دفتر مرکزی این شرکت در آتلانتا، جورجیا است و هر ساله به بیش از 200 میلیون مسافر خدمات ارائه می‌دهد و با ناوگانی از مسافران کار می‌کند. حدود 900 هواپیما مرکز اصلی آن فرودگاه بین المللی هارتسفیلد-جکسون آتلانتا است.

در مجموع، این ایرلاین پروازهایی را به بیش از 300 مقصد، در 50 کشور مختلف ارائه می دهد. دلتا همچنین به عنوان بزرگترین عضو اتحاد خطوط هوایی SkyTeam شناخته می شود.

صنعت هوانوردی - یونایتد ایرلاینز

یونایتد ایرلاینز با ارائه پروازهای مسافربری از سال ۱۹۳۱ ناوگانی در حدود ۸۰۰ هواپیما دارد و به بیش از ۳۰۰ مقصد خدمات رسانی می کند.

این شرکت به عنوان سومین شرکت هواپیمایی بزرگ جهان شناخته می شود و دفتر مرکزی آن در شیکاگو، ایلینوی واقع شده است و فرودگاه بین المللی شیکاگو به عنوان بزرگ ترین مرکز آن فعالیت می کند.

یونایتد ایرلاینز سالانه پذیرای بیش از ۱۵۰ میلیون مسافر است و یکی از اعضای کلیدی اتحاد ستارگان است.

امارات یک شرکت هواپیمایی دولتی است که در شهر دبی، امارات متحده عربی واقع شده است. این شرکت از سال 1985 خدمات مسافری ارائه می دهد و علاوه بر اینکه چهارمین شرکت هواپیمایی بزرگ در جهان است، همانطور که توسط RPK اندازه گیری می شود، همچنین دومین شرکت هواپیمایی بزرگ در جهان در زمینه جابجایی بار یا بار است.

 

این ایرلاین با ناوگانی متشکل از 250 هواپیما فعالیت می کند، به بیش از 80 کشور پرواز می کند و مرکز اصلی خود در فرودگاه بین المللی دبی دارد. این کشور عضو هیچ اتحاد خطوط هوایی نیست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در ناجی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.