۱ بازديد

ملزومات سفر به نوع سفر، مدت زمان و مقصد سفر شما بستگی دارد. اما چند موردی که برای سفر به هر مقصدی لازم است عبارتند از:

- پاسپورت و ویزا (اگر لازم باشد)

ملزومات سفر برای مردان

- بلیط هواپیما یا قطار

- بیمه مسافرتی

- کیف یا چمدان

- لباس‌های مناسب برای شرایط آب و هوایی مقصد

- کفش‌های راحت

- دستمال کاغذی، دستمال مرطوب، ضدعفونی کننده دست، کلاه، عینک آفتابی، شارژر تلفن همراه و لپ تاپ، دوربین عکاسی، گوشی همراه و ...

هزینه سفر به اسپانیا

هزینه سفر به اسپانیا بستگی به مدت زمان سفر، نوع اقامت، نوع حمل و نقل و هزینه‌های دیگری که در سفر شما ممکن است پیش بیاید دارد. برای مثال، برای دو نفر به مدت یک هفته، هزینه‌ی سفر به اسپانیا به‌طور متوسط ۱۶۷۲ یورو (۱۷۶۶ دلار) است. البته این هزینه بستگی به شرایط و نوع سفر شما دارد و ممکن است با توجه به شرایط شما کمتر یا بیشتر باشد.

رزرو بلیط هواپیما

برای رزرو بلیط هواپیما به اسپانیا، می‌توانید از سایت‌های خرید بلیط هواپیما مانند الی گشت، فلایتیو و دلتابان استفاده کنید. البته هزینه‌ی بلیط هواپیما بستگی به تاریخ و نوع پرواز شما دارد.

 

 

 

 

 

۳ بازديد

یادگیری اجتماعی

یادگیری اجتماعی روشی است که در زمان های قدیم آزمایش شده است. در طول سال ها، مفهوم یادگیری اجتماعی به روش های مختلف دیجیتالی شده است.به عنوان مثال وبینارها را در نظر بگیرید، که در آن چندین دانش آموز می توانند به یک اتاق مجازی ملحق شوند تا به صحبت های معلم یا متخصص در مورد یک موضوع گوش دهند. سپس می توانند برای بحث در مورد موضوع با یا بدون معلم چت کنند و یادداشت رد و بدل کنند.

دوره های آزاد آنلاین (MOOCs)در پلتفرم های مختلف وجود دارند که راه حل های دیجیتال مشابه اما پیشرفته تری مانند وبینارها و یادگیری همتا و ارزیابی های آنلاین و ارزیابی همتا را ارائه می دهند تا یادگیری اجتماعی دیجیتال به دانش آموزان در سطح جهانی امکان ارتباط و یادگیری با یکدیگر را بدهد.

درست مانند گروه های دانشجویی که به نوبت در خانه های یکدیگر درس می خوانند، گروه های مطالعاتی آنلاین نیز وجود دارند که برخی از آن ها حتی در فیس بوک به دانش آموزان اجازه می دهند تا ارتباط برقرار کنند، یادداشت بردارند، به سوالات پاسخ دهند و حتی برای ارتباط آنلاین سریع به معلمان موجود در گروه ها دسترسی پیدا کنند.

Coursera، Udemy، edX پلتفرم‌های یادگیری هستند که به دانش‌آموزان موضوعات یادگیری اجتماعی آنلاین رایگان از دانشگاه‌های معتبر را به صورت آنلاین برای یادگیری پیشرفته ارائه می‌دهند. اینها پلتفرم هایی هستند که MOOC ها را ارائه می دهند و همچنین گواهی هایی را از دانشگاه های بین المللی مانند استنفورد، ییل و هاروارد در ازای پرداخت هزینه ای برای گذراندن ارزیابی آنلاین ارائه می دهند.

گیمیفیکیشن

گیمیفیکیشن امکان استفاده از یادگیری را در یک محیط امن فراهم می کند. این نه تنها به حفظ دانش کمک می کند، بلکه بسته به طراحی بازی، می تواند به دانش آموزان کمک کند تا از طریق پیامدهای تصمیمات نادرست یاد بگیرند.

تصور کنید در مورد گرما و فشار یاد بگیرید و سپس مفاهیم را در آشپزخانه با استفاده از زودپز امتحان کنید. خطرناک به نظر می رسد؟ خوب، اگر آشپزخانه دیجیتال است، پس؟ اجازه دهید زودپز باد کند و می دانید که در زندگی واقعی نباید این کار را انجام دهید!

بازی های آموزشی مختلفی به صورت آنلاین برای مفاهیم مختلف برای دانش آموزان وجود دارد.

با ساخت این بازی، دانشجویان می توانند در مراحل پیشرفته، مفاهیم داستانی مانند زامبی ها و تک شاخ ها را نیز خلق کنند.

Reading Optimization + منابع آنلاین برای جلسات مطالعه پیشرفته

وقتی نوبت به بهترین استفاده از مطالعه می‌رسد، یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای افزودن فوری ارزش به روال خود، مراجعه به اینترنت برای کمک درسی/تکلیف است. دانش‌آموزان می‌توانند یک کمک‌کننده تکالیف آنلاین و همچنین سایر منابع آموزشی آنلاین را انتخاب کنند تا مقداری ارزش فوری به جلسات مطالعه خود بیفزایند (از طریق آموزش آنلاین/کمک تکالیف).

جنبه بسیار مهم دیگری که همه دانش آموزان باید بر روی بهبود آن کار کنند، توانایی های خواندن آن ها است. اغلب دانش آموزان یا نمی دانند که چگونه خواندن و نوشتن خود را بهینه کنند، یا به سادگی علاقه ای به آن ندارند. آن ها نمی دانند که بهینه سازی مهارت های خواندن و نوشتن می تواند تاثیر عمده ای بر میزان مطالعه، یادگیری و عملکرد دانش آموزان داشته باشد.خوشبختانه افزایش توانایی خواندن متون آنقدرها هم که به نظر می رسد سخت نیست (البته کمی تلاش می کند).یکی از مهم ترین مزایای بهبود توانایی خواندن این است که چگونه حافظه شما همزمان بهبود می یابد.

واضح است که افزایش سطح یادآوری در دانشگاه (یا هر سطح تحصیلی) بسیار مهم است، و بهینه‌سازی نحوه مصرف اطلاعات (از طریق خواندن) یکی از بهترین راه‌ها برای سیم‌کشی مجدد شبکه‌های عصبی مغز شما (مربوط به یادآوری و حافظه) است.

استفاده از نکات و روش ها، روال مطالعه شما را از متوسط به عالی می رساند. اگر به دنبال افزایش درک خود از هر موضوعی هستید، عاقلانه است که حداقل از برخی از استراتژی های ذکر شده در بالا استفاده کنید.

 https://malaysia-tour.ir/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%db%8c-%d9%85%d8%b7%d8%a7%d9%84%d8%b9%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86-%db%8c%da%a9-%d8%b3%d9%88%d9%be%d8%b1-%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%86%d9%86%d8%af%d9%87-%db%8c/

۳ بازديد

زمان جدی گرفتن است

مردی که در استودیوی ضبط روی آهنگ‌های موسیقی کار می‌کند وقتی نقاط قوت موسیقی خود را کشف کردید و به USN خود رسیدید، وقت آن است که از این دارایی‌ها به نفع خود استفاده کنید. جریان های درآمدی متعدد مهم ترین عامل کسب درآمد پایدار است. مفهوم توسعه جریان های درآمدی چندگانه چیز جدیدی نیست. این یک روش آزمایش شده و واقعی است که به نفع بسیاری از نوازندگان حرفه ای بوده است!

آیا شما یک نوازنده ساکس هستید؟ کارهای لازم را برای نواختن باریتون، تنور، آلتو و سوپرانو انجام دهید! برای عبور از خط از سرگرمی به نوازنده حرفه ای چوب، باید فلوت و کلارینت را نیز بلد باشید.

شاید شما یک تهیه کننده باشید. یاد بگیرید که چگونه مهندسی، میکس و مسترینگ را به درستی انجام دهید. هر کاری که انجام دهید، تا زمانی که از راه های مختلف به طور مداوم درآمد کسب کنید، یک موسیقی دان حرفه ای موفق خواهید بود.

قبل از اینکه به صورت حرفه ای شروع به نواختن کنید، ژانرهای مختلف را امتحان کنید. به این ترتیب متوجه خواهید شد که از چه سبک هایی لذت می برید و در نواختن راحت تر هستید. از مشترکات این ژانرها یادداشت برداری کنید. انجام این کار یادگیری این ژانرها را آسان تر می کند. به عنوان مثال: آیا تا به حال متوجه شده اید که چگونه هارمونی جاز در گوکل و راک به کار می رود؟

https://saziha.ir/

اکنون آن را با دقت بالا ببرید

در حالی که بسیار مهم است که تا حد امکان همه کاره باشید، غیرممکن است که همه چیز برای همه باشد! همانطور که جان پاول در یک جلسه ضبط فیلم فردیناند به من گفت: "جک همه کارها، استاد برخی". می‌توانید در قسمت پنجم پادکست The Career Musician به صحبت‌های جان درباره این موضوع گوش دهید. اینجوری بهش فکر کن...شما می تونید خیلی کارها رو انجام بدید و در چند مورد واقعا خوب باشید، اما نه همه چیز. با انجام این کار، USN خود را کشف خواهید کرد و می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید.

در تجربه من، تنها زمانی که سعی می کنم برای همه مردم همه چیز باشم، نتیجه معکوس دارد. جایگاه عمومی خود را پیدا کنید، سپس در آن متنوع شوید! 100% به آن تکیه کنید و کار خود را انجام دهید! اینگونه است که کسب و کار تکراری ایجاد یک شغل پایدار را به دست خواهید آورد!
آموزش رایگان موسیقی