۲ بازديد

آیا علاقه مند به آشنایی با بیابان های آریزونا هستید؟ این مکان های خشک و خشک مناطق جذابی هستند و در این مقاله همه چیز را در مورد بیابان های جذاب آریزونا به شما آموزش می دهم. برای یادگیری بیشتر آماده اید؟

بیابان های آریزونا

آریزونا برای بسیاری از چیزها شناخته شده است. این ایالت محل ذوب فرهنگ ها، مکان ها و خانواده ها است. ایالت گرند کنیون خانه غارها، بیابان های نقاشی شده، جنگل های سنگ فرش شده، کوه های برفی، شن های بیابانی، تابستان های تاول زده، زمستان های سرد، پارک های ملی دیدنی و خیلی چیزهای دیگر از جمله بیابان های آریزونا است.

آریزونا ششمین ایالت بزرگ و در میان 14 ایالت محبوب ایالات متحده است. بدون شک سهم بزرگی از محبوبیت آن به بیابان های آریزونا می رسد. این ها در چهار بیابان زیبا و چشم نواز جمع آوری شده اند که حضور جغرافیایی قابل توجهی بر روی نقشه دارند.

پس از انفجار آتشفشان وحشی در صحرای سونوران، بیابان های دیگری نیز شکل گرفتند. این بیابان شامل صحرای چیهواهوان، صحرای موهاوه و صحرای حوضه بزرگ است.

این 30 نکته کلیدی جذاب در مورد بیابان های آریزونا به شما کمک می کند تا مقصد ماجراجویانه بعدی خود را انتخاب کنید. پس برای چی منتظری؟

صحرای سونوران

بیایید این مقاله را با نگاهی عمیق تر به بیابان های آریزونا شروع کنیم.

فیزیوگرافی قاره ها

در ایالات متحده، یک سوم جنوبی آریزونا خانه بیشتر بیابان سونوران است.

منطقه ای خشک است که حدود ۱۰۰،۰۰۰ مایل مربع در جنوب غربی آریزونا، جنوب شرقی کالیفرنیا، باخا کالیفرنیا، و نیمه غربی ایالت سونورا مکزیک را در بر می گیرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در ناجی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.